Kilka słów o reklamie i jej rodzajach

ym. Zazwyczaj ma na celu skłonienie do nabycia lub korzystania z określonych towarów czy usług, popierania określonych spraw lub idei (np. promowanie marki). Według dyrektywy 2006/114/WE UE reklama oznacza przedstawienie w jaki

Kilka słów o reklamie i jej rodzajach

Krótko na temat reklamy z Wiki

Reklama (z łac. reclamo, reclamare ?odzew?; re 'w tył, znów, naprzeciw? i clamo, clamare ?wołać?) ? informacja połączona z komunikatem perswazyjnym. Zazwyczaj ma na celu skłonienie do nabycia lub korzystania z określonych towarów czy usług, popierania określonych spraw lub idei (np. promowanie marki).

Według dyrektywy 2006/114/WE UE reklama oznacza przedstawienie w jakiejkolwiek formie w ramach działalności handlowej, gospodarczej, rzemieślniczej lub wykonywania wolnych zawodów w celu wspierania zbytu towarów lub usług, w tym nieruchomości, praw i zobowiązań.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Reklama


Jak się skutecznie wypromować?

Wypożyczenie przyczep reklamowych jest niewątpliwie jednym z ciekawszych sposobów na skuteczną reklamę. Wielu klientów przyznaje, że takie reklamy naprawdę na długo zapadają w pamięć, a w związku z tym jest to naprawdę dobry sposób, aby dotrzeć do klienta. Co więcej, wynajęcie takiej przyczepy z wypożyczalni przyczep reklamowych wbrew pozorom nie jest tak kosztowne, jak mogłoby się to wydawać. Wobec tego ten sposób reklamy to naprawdę czysty zysk!

Nic dziwnego, że coraz więcej osób interesuje się organizowaniem ruchomych reklam. Mobile, które możemy wynająć, może mieć bardzo różne rozmiary, co sprawia, że tą metodą można stworzyć naprawdę ciekawe i nietypowe reklamy, atrakcyjne wizualnie i nie tylko dla potencjalnych odbiorców.


O billboardzie w Wiki

Billboard ? dużych rozmiarów tablica lub plakat reklamowy1, stosowany głównie w reklamie zewnętrznej.

Termin określa też nośnik reklamy, będący dużą, często oświetloną tablicą reklamową, umieszczaną na budynkach lub na specjalnie przystosowanych do tego słupach.

Najpopularniejsze formaty nośników sieciowych (tj. standaryzowanych) stosowane w Polsce to:

billboardy/freeboardy 12 m? o formacie 5,04x2,38 metra (tzw. format europejski, eurobillboard);
billboardy/freeboardy 12 m? o formacie 4x3 metry;
billboardy/freeboardy 18 m? o formacie 6x3 metry;
billboardy/freeboardy 36 m? o formacie 12x3 metry;
billboardy/freeboardy 48 m? o formacie 12x4 metry;
citylighty 1,2x1,8 na wiatach przystanków miejskich;
inne citylighty 1,2x1,8 ? naścienne, wolnostojące, na latarniach;
billboardy 6 m? (aktualnie spotykane w metrze).
Głównie w dużych miastach występują również megaboardy, mające najczęściej formaty niestandardowe, o powierzchniach powyżej 50 m? i dochodzących do 300 m? (reklamy na budynkach).

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Billboard_(reklama)



© 2019 http://c-in.pl/