Kilka słów o SEO z drugiej strony barykady

rki Google. Dlaczego to nie jest takie fajne? Ano dlatego,...O SEO, czyli w którą stronę zmierza Google? SEO to naprawdę nie jest taka fajna dziedzina. Z jednej strony dość wysokie i zadowalające zarobki, ale z drugiej zależność

Kilka słów o SEO z drugiej strony barykady O SEO, czyli w którą stronę zmierza Google? SEO to naprawdę nie jest taka fajna dziedzina. Z jednej strony dość wysokie i zadowalające zarobki, ale z drugiej zależność od jednej korporacji - wyszukiwarki Google. Dlaczego to nie jest takie fajne? Ano dlatego,...O SEO, czyli w którą stronę zmierza Google? SEO to naprawdę nie jest taka fajna dziedzina. Z jednej strony dość wysokie i zadowalające zarobki, ale z drugiej zależność od jednej korporacji - wyszukiwarki Google. Dlaczego to nie jest takie fajne?

Ano dlatego, że o Google coraz częściej mówi się, jak o kolosie na glinianych nogach. Niektóre działania tej korporacji są dość kontrowersyjne i nie wpływają dobrze na PR (jak współpraca z CIA w sprawie danych użytkowników).

Ale w branży SEO to już w zasadzie katastrofa. Pokątnie szepcze się, że korporacja ma za słabe wyniki w AdWords i z tego powodu w głowach zarządu rodzą się mroczne pomysły na algorytmy, które trzęsą całą branżą pozycjonowania. Tak, specjalista SEO to ktoś, kto budzi się w środku nocy, zlany potem, bo przyśnił mu się update Google. Brzmi jak żart? Może dla większości tak. Ale jeżeli to twoja praca, i nagle z dnia na dzień strony twoich klientów tracą pozycje, to ty tracisz pieniądze. I często tych klientów.

Z pozycjonowaniem jest trochę jak z giełdą. Zarobić można dużo, ale z dnia na dzień można też wszystko stracić. To naprawdę nie jest taka fajna praca!

© 2019 http://c-in.pl/