Programy firmowe dostępne z przeglądarki. Czy warto?

pecjalnych programów. Specjalistyczne oprogramowanie dla firm pozwala nie tylko dotrzeć do potencjalnego klienta, ale także umożliwia o wiele prostsze i o wiele szybsze zarządzanie firmą czy poszczególnymi jej działami, jak na prz

Programy firmowe dostępne z przeglądarki. Czy warto?

Tworzenie programów dla firm

W dzisiejszych czasach, przy tak wielkiej popularności Internetu, nikt nie wyobraża już sobie prowadzenia jakiejkolwiek działalności gospodarczej bez specjalnych programów. Specjalistyczne oprogramowanie dla firm pozwala nie tylko dotrzeć do potencjalnego klienta, ale także umożliwia o wiele prostsze i o wiele szybsze zarządzanie firmą czy poszczególnymi jej działami, jak na przykład księgowością.

Nic więc dziwnego, że wielu właścicieli firm decyduje się na zakup takiego oprogramowania prosto od programistów. Z drugiej strony, istnieje coraz więcej firm informatycznych tworzących oprogramowanie na specjalne życzenie klienta. Dzięki temu można stworzyć program, z którego będzie można korzystać w naprawdę komfortowy sposób.


Fenomen aplikacji internetowych

Aplikacje internetowe w ostatnich latach zrewolucjonizowały świat. Coraz częściej wykorzystujemy je nie tylko za pomocą komputera stacjonarnego, ale także korzystając z tabletów czy telefonów komórkowych. Powszechny dostęp do Internetu sprawił, że coraz chętniej wybieramy właśnie te nowoczesne narzędzia do znalezienia określonej usługi czy produktu.

Takie rozwiązania z roku na rok stają się coraz bardziej popularne i można się spodziewać, że w kolejnych latach dalej będziemy obserwować bardzo dynamiczny rozwój w tej branży. Nic więc dziwnego, że coraz więcej firm informatycznych kieruje swoją działalność właśnie w kierunku tworzenia aplikacji przeznaczonych dla konkretnych firm.


Czym jest CRM - Wikipedia wyjaśnia

System CRM ((ang.) Customer Relationship Management) ? system informatyczny, który automatyzuje i wspomaga procesy na styku klient-organizacja w zakresie pozyskania oraz utrzymania (obsługi) klienta, czyli system wspomagający pracę działów:

marketingu,
sprzedaży,
obsługi klienta,
zarządu.
Kompleksowe rozwiązanie wspomagające zarządzanie relacjami z klientami powinno zapewnić wspomaganie wszystkich faz kontaktu klienta z organizacją, począwszy od rozpoznania jego potrzeb i identyfikację, poprzez zawarcie transakcji, na usłudze posprzedażnej skończywszy. Składają się na nie trzy rodzaje systemu CRM:

interaktywny,
operacyjny,
analityczny.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/System_CRM



© 2019 http://c-in.pl/